Sayı:159 
  güncel
  haber
  kariyer
  teknoloji
  kapak
  dosya
  borsa
  bize ulaşın
  dijital abonelik
  içindekiler
  ana sayfa
 

 
SON haftalarda genelde Türkiye'nin, özelde ise iş dünyasının gündeminde Ülker'in Godiva'yı satın alma haberi..
Yerde kalanları fırtınalı bir hava ve mücadele bekliyor. Oysa ayağı yerden kesilen(!) uçaktakiler keyif çatıyor. Doğal..
AB dönem başkanlığını üstlenen Slovenya, "Avrupa için Sİnerji" sloganını benimsedi. Slovenya'nın çalışma programında,..
"Enflasyon kontrol edilemeyen faktörler nedeniyle artıyor" mazeretiyle durgunlaşan ekonomi, Merkez Bankası'nı faizleri..
ANTİVİRÜS ve içerik güvenliği alanlarında geliştirdiği ürünlerle tanınan Trend Micro firması, yılda iki kez..
Sirke hem lezzet hem de sağlık iksiri. Tıpkı "tuz" "biber" gibi tüm çeşitleriyle sofra üzerinde bulunduğunda çok daha..
İŞİM gereği her kıyafeti, makyajı, sizlerden tam 1 yıl önce görüyorum, giyiyorum, deniyorum ve fotoğrafım..
ABD'de ekonomik durgunlukla mücadele için vergi teşvikleri gündemde. Bu yolla özel tüketim harcamalarının..
Bernanke'nin bu konuşmasından sonra piyasalar FED'in 30 Ocak'taki toplantısından 50 baz puanlık indirimi cepte görmeye..
\"\"
Yeni bir İpekyol doğuyor \"\"
\"\"
\"\"
Yeni bir İpekyol doğuyor
ÖZBEY MEN /

İpekyol'un sahibi Yalçın Ayaydın'ın kardeşi Erdal Ayaydın, şirketten ayrıldı ve yeni bir marka yaratmak için kolları sıvadı. Ayaydın, "Derik" adını verdiği markayla ağabeyi gibi sadece bayan hazır giyiminde uzmanlaşacak...

BAYAN giyimde Türkiye'nin en önemli markalarından İpekyol'u yaratan Ayaydın kardeşlerden Erdal Ayaydın, İpekyol'dan ayrılıp kendi şirketini kurdu. Ayaydın, kurduğu şirkete de memleketleri "Derik"in adını verdi. Derik'in tıpkı İpekyol gibi bayan hazır giyim ürünleri üretmesi planlanıyor.
Ayaydın kardeşler arasında sessiz sedasız gerçekleşen bu ayrılığın perde arkasında ciddi bir fikir uyuşmazlığı olduğu belirtiliyor.

Hazır giyim sektöründe marka olmanın önemini ilk fark eden firmaların başında hiç kuşkusuz İpekyol geliyor. Toptancılık yaparak işe başlayan Yalçın Ayaydın, İpekyol'u 20 yılda hem Türkiye'de hem de yurtdışında prestijli markalardan biri yapmayı başardı. İpekyol'un bugün çeşitli ülkelerde birçok mağazası var.



Haberin devamını Para Dergi dergisinin
159. sayısında bulabilirsiniz!



\"\"

 
Yorum yazabilmeniz için giriş yapmanız gerekmektedir, eğer üye değilseniz hemen siz de üye olun
Kullanıcı Adı:
Şifre:


Beni Hatırla

\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
\"\"
güncel | haber | kariyer | teknoloji | kapak | dosya | borsa | bize ulaşın | dijital abonelik | künye / iletişim | içindekiler | anasayfa
Turkuvaz Medya Grubu Copyright © 2003-2014 Tüm hakları saklıdır.
Turkuvaz Gazete Dergi Basım A.Ş.
Üretim ve Tasarım

Turkuvaz Medya Dijital