Sadece espor, sadece iş; Yarın başlıyor!

GİRİŞ TARİHİ: 22.12.2021 GİRİŞ TARİHİ: 10:08 SON GÜNCELLEME: 22.12.2021 10:08
Türkiye’nin en kapsamlı Espor zirvesinin üçüncüsü, Para Dergisi organizasyonunda 23 Aralık’ta online olarak düzenleniyor. “Esports Business” Zirvesi, Türkiye’de Espor’un dünya çapında bir yer edinmesi vizyonuyla yol haritasına katkı sağlamayı hedefliyor.

Türkiye'nin en kapsamlı Espor zirvesinin üçüncüsü, Turkuvaz Medya Grubu ve Para Dergisi organizasyonunda 23 Aralık'ta online olarak düzenleniyor. Açılışını, Turkuvaz Dergi Grubu Genel Müdürü ve Turkuvaz Medya İcra Kurulu Üyesi Yasemin Gebeş'in konuşmasının ardından T.C. Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu'nun gerçekleştireceği zirve "Ekosistemi Geliştirmek" ana temasıyla düzenlenecek. Üçüncü Espor Zirvesi'nde takım yöneticileri, oyun üreticileri, şirketler, yayıncılar, yeni bir sporun doğuşunun arifesinde hep birlikte bu yeni oyunun nasıl kurulacağını tartışacak.

Hayatımızın her alanını etkileyen pandemi sürecinin tetikleyici etkisiyle gelişimini hızlandıran Espor sektörü, düzenlenen sayısız turnuva ve oyuncular ile markalar için yeni bir dünya yarattı. Takım sayısı ve sponsor markaların sayısının giderek arttığı sektörde de 5,5 milyona yakın Esporsever ekosistemi beslemeye devam ediyor.

Önümüzdeki 10 yıl içinde Espor'un da dahil olduğu oyun endüstrisinin 1 trilyon dolar hacime ulaşması ve bu büyümeyi NFT, VR, Blok Zinciri, Metaverse gibi teknolojilerin tetikleyeceği öngörülüyor.

Turkuvaz Medya Grubu ve Para Dergisi organizasyonunda düzenlenen üçüncü "Esports Business" Zirvesi, Türkiye'de Espor'un dünya çapında bir yer edinmesi vizyonuyla bu yolu kısaltacak çözümleri ortaya koymaya ve yol haritasına katkı sağlamayı hedefliyor. Espor'un tüm paydaşlarının katılımıyla gerçekleştirilecek bu zirvede ile yeni dönemde Espor'un geleceği ve sürdürülebilirliği konuları ele alınacak.

BAŞKANLAR OTURUMU

Ana teması "Ekosistemi Geliştirmek" olan üçüncü Espor Zirvesi Turkcell'in platin sponsorluğunda düzenlenecek. Zirve takım yöneticileri, oyun üreticileri, şirketler, marketing uzmanları, yayıncıları biraraya getirecek.

Zirve'de iki panel ve sekiz özel oturum gerçekleştirilecek. "Başkanlar Toplantısı" başlıklı ilk panelde Espor dünyasının beş önemli kulübünün başkanları yer alıyor. Flank Kurucusu Efe Kethüda tarafından moderatörlüğü yapılacak panelde 1907 Fenerbahçe Derneği Başkanı Rıfat Perahya, Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi A. Serhat Demirel, Futbolist Kurucu Ortağı Cesur Sünnetçioğlu, SuperMassive Blaze Esports Kurucu Ortağı Bora Koçyiğit, Team Galakticos Başkanı Serdar Ekrem Şirin konuşacak.

Günün ikinci panelinde ise oyun üreticilerinin yöneticileri yeni stratejilerini aktaracak. "Nasıl Konumlanacağız" başlıklı günün son panelinde ise markaların yöneticileri Espor alanındaki yatırımlarını anlatacak. Nielsen Türkiye Genel Müdürü Mehmet Kanyılmaz tarafından moderatörlüğü gerçekleşecek panelde, Little Caesars Türkiye Pazarlama Direktörü Pelin Akın Çiftçioğlu, PepsiCo Tüketici Promosyonları ve İş Ortaklıkları Müdürü Mehmet Behlil, Ozan SuperApp Global CEO'su Ömer Suner ve Logitech Ülke Müdürü Mustafa Uyar panelist olarak yer alacaklar.

DEV KONUŞMACILAR

Üçüncü Espor Zirvesi'nin özel oturumlarında ise önemli konuklar olacak. 97 ülkenin üye olduğu Uluslararası Espor Federasyonu'nun Genel Sekreteri Boban Totovski, eğlence endüstrisinde girişimci, yatırımcı ve yönetici olarak 20 yılı aşkın bir tecrübeye sahip ve alanında dünya çapındaki fikir önderleri arasında kabul edilen San Francisco merkezli espor odaklı yatırım şirketi BITKRAFT'ın kurucu ortağı Scott Rupp, eski bir Espor oyuncusu olan ve şimdi de Formula 2'ye adım atmaya hazırlanan yarış pilotu Cem Bölükbaşı bu isimlerden bazıları… Zirveye ayrıca Türkiye Espor Federasyonu Başkanı Alper Afşin Özdemir, InGame Group Kurucu Ortağı Genco Alp ve Games United Kurucusu Bilgehan Baykal özel oturumlarıyla katılım sağlayacaklar.

Turkuvaz Medya Grubu ve Para Dergisi'nin üçüncüsünü düzenlendiği ve 23 Aralık'ta 11:00'da başlayacak ve www.e-sporzirvesiturkiye.com adresinden izlenebilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.