Sifar İlaçları, üç kuşak sonra yeniden İtalya'da

GİRİŞ TARİHİ: 08.10.2021 GİRİŞ TARİHİ: 13:00 SON GÜNCELLEME: 08.10.2021 13:00
Sifar İlaçları’nın üçüncü nesli, 55 yıl sonra, şirketin kurucusu Dr. Parodi’nin ülkesi İtalya’ya açılım yaptı. Türkiye'de New Life markasıyla bilinen firma, İtalya merkez olmak üzere Avrupa’da Sifar Nutra markasıyla raflardaki yerini aldı.

Sifar İlaçları'nın üçüncü nesli, 55 yıl sonra, şirketin kurucusu Dr. Parodi'nin ülkesi İtalya'ya açılım yaptı. 1966 yılında İtalyan Lepetit markasının Türkiye'deki temsilcisi olmak üzere kurulan Sifar İlaçları, gıda takviyeleri alanında pazarın lider ülkesi konumundaki İtalya pazarına New Life markasıyla dönüş yaptı. New Life ürünleri, Sifar Nutra markasıyla İtalya merkez olmak üzere tüm Avrupa'da kullanıma sunulmaya başlandı.

1966 yılında İtalyan Lepetit markasının Türkiye'deki temsilcisi olmak üzere kurulan Sifar İlaçları, Dr. Parodi'nin damadı Ecz. Ahmet Müderrisoğlu'nun yönetiminde pazara sunduğu pek çok ilk ve yeniliklerle Türk ilaç sanayiinin başarılı şirketlerinden biri haline geldi. 2004 yılından beri şirkete katılan üçüncü kuşak Sinan Müderrisoğlu ile beraber New Life ürünleri ile ilaç kalitesinde gıda takviyesi ürünleri sunmak üzere yeni bir atılımda bulundu. Türkiye pazarında birçok kategoride lider konuma gelen New Life, şimdi İtalya'da hayata geçirdiği yeni şirketiyle Avrupa'ya açılıyor. Şirket, yurtdışında Sifar Nutra markasıyla hizmet verecek.

55 yıl sonra şirketin temellerinin atıldığı İtalya'da

İtalya'nın hem pazar büyüklüğü açısından potansiyel hem de duygusal önemi olan bir ülke olduğunu söyleyen Sifar İlaçları Genel Müdürü Sinan Müderrisoğlu, "Bugün Avrupa'daki gıda takviyeleri sektöründe İtalya, aldığı pay ile ana pazar konumunda yer alıyor. Biz de yurtdışında sektörün nabzının attığı yerde olmak istedik. Bunun yanı sıra yurtdışı yatırımında İtalya'yı konumlandırmamız, daha duygusal nedenlere dayanıyor. Kurucumuz Dr. Parodi 60'lı yıllarda İtalya'dan Türkiye'ye gelerek şirketimizin temellerini atıyor. Kökleri İtalya'ya uzanan Sifar İlaçları'nın 55 yıl sonra, üçüncü nesil olarak tekrar Avrupa'ya dönüşünü gerçekleştirmek bizim için mutluluk ve gurur verici" diye konuştu.

İtalya'da nüfusun yüzde 65'i gıda takviyesi kullanıyor

Gıda takviyesi sektörü, Avrupa'da oldukça geniş bir pazara sahip. 2019-2020 verilerine göre Avrupa'da 13,2 milyar euro'ya ulaşan gıda takviyesi pazarında, İtalya yüzde 27'lik pay ile en büyük konumda yer alıyor. İtalya'daki gıda takviyeleri pazarı, 2019 sonunda yaklaşık 3.6 milyar euro'ya ulaştı. İtalya'dan sonra ise yüzde 18 ile Almanya ve yüzde 8'lik pay ile Fransa geliyor. Avrupa'daki ilk pazar olan İtalya, tüketicinin giderek gelişen sağlık ve zindelik ihtiyaçlarına yönelik yıllar içinde gelişerek büyümeye devam etti. İtalya'da nüfusun yüzde 65'ine denk gelen yaklaşık 32 milyon kişi gıda takviyesi kullanıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.