Vakko otel işine giriyor, ilk otel 2022'de açılacak

2021’in ilk 9 ayında yüzde 70 büyüyen Vakko Grup, 2022 yılına güçlü yatırımlarla giriyor. Vakko ilk otelini 2022'de Nişantaşı'nda açıyor.
17.11.2021 13:50 GÜNCELLEME : 17.11.2021 13:50

Vakko Grubu, 2021 yılının ilk dokuz ayında satışlarını yüzde 70 oranında artırarak karlı büyüme trendini korudu. 2021 yılı içinde, 47 milyon TL'si Vakko Tekstil tarafından yapılan toplam 110 milyon TL'yi aşkın yatırımı hayata geçiren Vakko Grup, 2022 yılında Vakko Hotel&Residence'ın da aralarında bulunduğu güçlü yatırım hedeflerini açıkladı.

Pandemi döneminde istikrarını koruyarak 2021 yılını başarıyla sürdüren Vakko, 2021 yılı değerlendirmesini ve 2022 yatırımlarını Vakko Yönetim Kurulu Başkanı Cem Hakko ve Vakko CEO'su Jaklin Güner'in katıldığı bir toplantıyla açıkladı. Toplantı; Mart ayında kapılarını açan ve Avrupa'nın en güzel moda mağazalarından biri olarak değerlendirilen 'Vakko Nişantaşı' mağazasında gerçekleştirildi.

VAKKO Hotel&Residence Açılıyor

Vakko yaşam anlayışını, hayatın her alanında hissettirmek hedefiyle yeni yatırımın, Nişantaşı'nda 2022 yılının ilk aylarında açılacak Vakko Hotel&Residence olduğu toplantıda ilk kez açıklandı. Cem Hakko'nun 'Vakko için yeni bir sektör ve bir hayalin gerçekleşmesi' olarak yorumladığu projenin detaylarını Vakko CEO'su Jaklin Güner anlattı. Güner, "Vakko'nun lüks anlayışını ve misafirperverliğini konaklamada da hissettireceğimiz Vakko Hotel & Residence Nişantaşı, samimi bir deneyim sunacak. Rezidans, alışılmış konseptten farklı olarak konforlu ve sıcak, samimi bir ev ruhu taşıyan büyük odalarıyla Vakko Home ile şıklaşan yaşam alanlarını yansıtacak. Vakko L'Atelier'nin Bistrot ve Patisserie'si rezidans misafirlerinin hizmetinde olacak. Toplam 8 katta 32 daire olarak hizmet verecek olan Vakko Hotel&Residence 120 milyon TL yatırım değeriyle hayata geçiyor" dedi.

Vakko'nun 2022 yatırımlarının marka iş birlikleriyle de devam edeceğini söyleyen Güner, Vanilla Rococo markasını satın aldıklarını da açıkladı. Vakko CEO'su, "Vakko Gıda'daki büyüme planımızı destekleyen bu satın almayla, Vanilla Rococo'nun elegant ve özel tasarım lezzetlerini Fransız şıklığı ile Vakko L'Atelier lezzetleri arasına katarak, zengin ve çok çeşitli bir tat yaratacağız" dedi.

Ekonomide yeni kavram: 'Pandexit'

2022 yılında lüks perakendenin markalar için önemli fırsatları barındırdığını söyleyen Jaklin Güner, "Biz bütün bu projeksiyonlarımızı daha önce yakaladığımız büyüme trendinin 2022'de tekrar yakalanarak devam edeceğine inanarak şekillendiriyoruz. 7 lokasyonda 15 farklı mağaza yatırımı hedefliyoruz. Bu mağazaların 4'ü Vakko Gıda, 11'i Vakko Tekstil çatısı altında olacak. Vakko Gıda'da 1574 metrekaresi, Vakko Tekstil'de ise 5183 metrekare yatırım alanına sahip olacak" diye konuştu. 2022 yılı ön görülerini paylaşırken ekonomideki 'pandexit' kavramından bahseden Jaklin Güner, "Herkesin ümitle beklediği yeni bir kavram var: Pandexit, yani 'pandemiden çıkış' Sözcük, Covid 19 pandemisini çok geçmeden geride bırakacağımız yönündeki iyimser düşünceyi özetliyor. Normal sosyal etkileşime geri dönüşün ekonomik açıdan başlangıçta pozitif sonuçlar getirmesi kesin görünüyor. 2022 yılında güçlü bir toparlanma bekleniyor ama bunun kapsamı enfeksiyon ve aşı oranlarına göre ülkeden ülkeye büyük değişkenlik gösterebilir" diyerek öngörülerini aktardı.

BİZE ULAŞIN