Türk kozmetik markası Dubai'de ilgiyle karşılandı

Katıldığı ik yurtdışı fuarda büyük ilgi gören Sinoz Kozmetik'in yıl sonu ihracat hedefi 5 milyon dolar. Firma, 4 yıl içinde 100 ülkeye ihracat hedefliyor.
08.10.2021 13:27 GÜNCELLEME : 09.10.2021 00:06

Beautyworld Middle East'in 25.'si 5-7 Ekim 2021 tarihleri arasında Dubai Dünya Ticaret Merkezi'nde gerçekleşti. Fuar, 52 ülkeden ve 17 özel ülke pavilionundan 1083 katılımcı şirkete ev sahipliği yaptı. Parfümeri, kozmetik, güzellik, kişisel bakım ve temizlik ürünleri sektörlerinde Orta Doğu'nun en önemli uluslararası ticari etkinliği olan Beautyworld Middle East'e katılan Türk kozmetik markası Sinoz, büyük ilgi gördü.

Katıldığı ilk yurtdışı fuarı olan Beautyworld Middle East'de yaklaşık 25 farklı ülkeden 80 görüşme gerçekleştiren Sinoz Kozmetik CEO'su Yasin Çörekçi; "Sinoz Kozmetik olarak, özellikle İhracat kanalına bu yıl hem yapısal hem de kaynak olarak ciddi bir yatırım yapıyoruz. Yurtdışı fuar katılımları ile 2021 yılında dünyada minimum 50 ülkede markamızı temsil edeceğiz. Hedefimiz 2021 yılına 5 milyon dolar ve önümüzde 4 yıl içinde tüm dünyada 100 ülkede 25 milyon dolar ihracat gerçekleştirmektir. Yeni yatırımlarımızla beraber istihdamı da artırmayı planlıyoruz" dedi.

BİZE ULAŞIN