Yerli yazılım ile şirket verileri yurt içinde analiz ediliyor

Bora Akman liderliğinde faaliyet gösteren DFX Digital, yerli ve milli bir yazılım ile şirketlerin verilerini yurt dışına çıkmadan ülke içinde analiz edebiliyor.
30.05.2022 13:05 GÜNCELLEME : 30.05.2022 13:07

Artık dijital bir çağda yaşıyoruz. Gazeteleri dijitalde okuyoruz, televizyonları dijitalden seyrediyoruz. Yemek siparişi, market alışverişi, bankacılık işlemi gibi aklınıza gelen her şeyi dijital ortamda yapabiliyorsunuz. Dijital dönüşüme direnenler bile artık pandemi sonrasında pes dedi. Alışveriş portalları, e-ticaret siteleri adeta patladı gitti. Pandemiyle birlikte bu dönüşüm çok hızlandı. Bu dijital ortamda 'big data' dediğimiz veriler ve bu verilerin iyi analiz edilip dijital pazarlamada kullanılması daha önemli hale geldi. Bu noktada yerli verilerin yurt dışına gitmeden yerli şirketler tarafından analiz edilerek piyasanın kullanımına sunulması ayrıca bir önem kazandı. İşte bu alanda hizmet veren şirketlerden biri de DefneX. Kısa bir süre önce Madwords'u satın alarak DFX Digital adını aldı. Bora Akman liderliğinde faaliyet gösteren DFX Digital, bugün dijital pazarlamanın en önemli şirketlerinden biri.

Dijital çağda tüketici davranışları da büyük değişim gösterdi. Bu nedenle verilerin iyi analiz edilip doğru ve gerçek müşteriye ulaşması çok değerli. Öğrendiğimize göre DFX Digital özel bir platform kurmuş. Yerli ve milli bir yazılım ile şirketlerin verileri, yurt dışına çıkmadan ülke içinde analiz edilmeye başlamış. Müşterilerin verilerini analiz edip daha doğru müşterilere ulaşmak için kullanıyorlar. Bu sayede en iyi 500 müşterinin ortak özelliklerini analiz edip benzer potansiyel müşterilere ulaşmak mümkün oluyormuş. DFX Digital'in bu hizmetinden bankalar ve Telekom operatörleri başta olmak üzere birçok büyük şirket, dijital pazarlamada daha etkin olabilmek için kullanıyormuş. Veriler artık petrol değerinde. Stratejik bir konu. Yerli ve milli bir şirketin bu hizmetini önemseyip sizlerle paylaşmak istedik…

BİZE ULAŞIN