Dünya Sigorta Kongresi’nde Türkiye rüzgarı esti

GİRİŞ TARİHİ: 08.05.2025 GİRİŞ TARİHİ: 11:50 SON GÜNCELLEME: 08.05.2025 11:50
28-30 Nisan tarihleri arasında düzenlenen ve 81 ülkeden 1900 katılımcının yer aldığı Dubai Dünya Sigorta Kongresi’nde Türkiye özel oturumu büyük ilgi gördü.
ÖZBEY MEN/ 28-30 Nisan tarihleri arasında düzenlenen ve 81 ülkeden 1900 katılımcının yer aldığı Dubai Dünya Sigorta Kongresi'nde Türkiye özel oturumu büyük ilgi gördü. Sigorta ve Reasürans Brokerleri Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Atınç Yılmaz'ın moderatörlüğünü üstlendiği oturuma, Türkiye Sigorta Birliği Başkanı Uğur Gülen, Moody's Başkan Yardımcısı Brandan Holmes ve Sigorta ve Reasürans Brokerleri Derneği Başkanı Cenk Ecevit katıldı. Bölgenin en büyük sigortacılık etkinliği olan kongrede Türkiye oturumu, en yüksek katılımcı sayısıyla izlenen oturum oldu.

Oturumda konuşan Moody's Başkan Yardımcısı Brandan Holmes, Türkiye'nin kredi notunun "B1" seviyesinde olduğunu ve görünümünün "pozitif" olarak değerlendirildiğini belirtti. Holmes, ülkenin ekonomik dönüşüm sürecinin sürdüğünü ve 2024 sonu itibarıyla sigorta sektörünün 24,5 milyar dolarlık hacme ulaşmasının memnuniyet verici olduğunu ifade etti. TSB Başkanı Uğur Gülen Türkiye'nin sigortacılık yapısı ve ekosistemi hakkında bilgi verirken, Cenk Ecevit ise sigorta aracılarının ve dağıtım kanallarının sektördeki rolüne dair katılımcıları bilgilendirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.