IAB'a üye olan ilk Türk reklam şirketi GoWit oldu

GİRİŞ TARİHİ: 05.07.2022 GİRİŞ TARİHİ: 18:28 SON GÜNCELLEME: 06.07.2022 00:01
İnteraktif Reklamcılık Derneği Amerika’ya (IAB) üye olan ilk Türk reklam şirketi GoWit oldu. GoWit, IAB Amerika’nın kurduğu dünyanın ilk Retail Media komitesine de üye oldu.

Global reklam teknolojileri şirketi GoWit, İnteraktif Reklamcılık Derneği Amerika'ya (IAB) Türkiye'den üye olan ilk Türk şirketi olarak büyük bir başarıya imza attı. Markalara dijital reklamcılık ekosisteminde güçlü, dinamik ve şekillendirilebilir yapılar kuran GoWit, yakın zamanda ABD ofisini de açtı. GoWit, IAB Amerika'nın kurduğu dünyanın ilk Retail Media komitesine de üye oldu.

Yakın zamanda Amerika'da bir şube açan ve resmî olarak oraya taşınan GoWit, Retail Media Ads isimli yeni ürünüyle, Amerika'daki pazar yerlerine ulaşmayı ve orada sektörün öncüsü olmayı hedefliyor. IAB Amerika üyeliği, GoWit'in müşterilerine sunduğu etkili reklam verme yoluyla satış artırma hedefinin bir parçası olarak planladığı adımlardan birinin daha tamamlanmasını sağladı.

Uzun süredir piyasadaki pek çok markayla çalıştıklarını söyleyen GoWit Kurucu Ortağı ve CEO'su Emrah Adsan, bu durumun Retail Media Ads'i anlatırken çok önemli bir avantaj olduğunu dile getirdi. Türkiye'de birkaç firma ile başlayarak çok hızlı bir değişimi başlatacaklarının altını çizen Adsan, Amerika pazarı için de hedefleri olduğunu ekleyerek, İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) Amerika'ya üye olduklarını açıkladı.

1996 yılından beri 45 ülkede faaliyet gösteren, dünyanın en büyük pazarlama ve reklamcılık sektörü derneği IAB Amerika'nın kurduğu dünyanın ilk Retail Media komitesine de üye olduklarını ifade eden Adsan, "Best Buy, Tik Tok, Oracle, PepsiCo, Gap" gibi önemli şirketlerin de bulunduğu IAB Tech Lab'e de dahil olduk. Böylece, tüm gelişmelere beraberce öncü olacağız" dedi.

GoWit'in sıradaki hedefi Avrupa

En zor pazarlardan biri olan Amerika pazarına girmeyi özellikle seçtiklerini ifade eden GoWit CEO'su Adsan, bu kararın nedeninin pazarın büyüklüğü ve çok fazla fırsat içermesi olduğunu aktardı. Silikon Vadisi'nde geçirdikleri 3 ayda ekiplerine çok değerli danışmanlar eklediklerini belirterek, 25 kişiden oluşan bir ekibi yatırım almadan, sürdürülebilir bir şekilde oluşturduklarını açıkladı. Yaz sonunda Amerika'da bir yatırım turuna çıkmayı planladıklarını söyleyen Adsan, sıradaki hedeflerinin IAB Europe üyeliği olduğunu aktardı. Türkiye'de ve Avrupa'da Retail Media komitelerinin kurulmasını ve reklam ekosisteminin önemli paydaşlarıyla güçlü ilişkiler kurmayı amaçladıklarına da değinerek, kısa vadede Kuzey Amerika ve Avrupa bölgelerine odaklanacaklarını, uzun vadede ise Doğu Asya'yı hedeflediklerini sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.