Zeytinyağı Oscar’ı Manisa'ya

GİRİŞ TARİHİ: 16.06.2021 GİRİŞ TARİHİ: 11:34 SON GÜNCELLEME: 16.06.2021 11:35
Manisalı natürel sızma zeytinyağı markası Ege’nin Kalbi, 20 ülkeyle yarıştığı Japan Olive Oil Prize’da Oscar aldı.

Manisa'da üretilen Ege'nin Kalbi Natürel Sızma Zeytinyağı, zeytinyağının Oscar'ı olarak bilinen Japan Olive Oil Prize'da (JOOP-Japonya Zeytinyağı Ödülleri) Altın Madalya kazandı. 20 ülkenin zeytinyağı ile yarışarak Altın Madalya almaya hak kazanan Ege'nin Kalbi, soğuk sıkım ve erken hasat olarak her yıl limitli miktarda üretiliyor

Türkiye'de üretilen Ege'nin Kalbi Natürel Sızma Zeytinyağı, dünyanın en önemli yarışmalarından biri olan Japan Olive Oil Prize'da (JOOP-Japonya Zeytinyağı Ödülleri) Altın Madalya kazandı. Zeytinyağının Oscar'ı sayılan ödülle birlikte Manisa'nın bu alandaki başarısı dünya çapında tescillenmiş oldu.

İlk yarışmada büyük ödülü aldı

Ege'nin Kalbi markası 1940'lardan bu yana Türkiye'de zeytinyağı üretimi tecrübesine sahip. Manisa'nın Saruhanlı Büyükbelen Bölgesi'nde Ege'nin Kalbi markasıyla natürel sızma, natürel birinci zeytinyağı ve özel seri olarak limitli üretimle piyasaya sunuluyor. Ege'nin Kalbi, dünyanın en prestijli zeytinyağı ödüllerinden olan JOOP'a ilk başvurusunda Natürel Sızma Zeytinyağıyla büyük ödüle layık görüldü.

Ödülü nasıl kazandı?

Ege'nin Kalbi zeytinyağları, bu başarıyı üretim süreciyle elde etti. Ekim ayı başında toplanan zeytinler, 4-6 saat arasında sıkım işleminden geçiriliyor. Bu işlemle birlikte tüm ürünler erken hasat oluyor. Aynı zamanda sıkım işlemi 24 derecede yapıldığı için 'soğuk sıkım' olarak tanımlanıyor. Natürel sızma zeytinyağlarının hepsi erken hasat ve soğuk sıkım ile 0,4'lük asiditeye sahip oluyor. Her hasat döneminde ürünler, TÜBİTAK ve Tarım Orman Bakanlığı Zeytincilik araştırma enstitüsünce tadım testleri olan duyusal analiz testleri, besin değerleri ve çok önemli olan polifenol testleri ile analiz ediliyor.

Dünyaya ihraç ediliyor

Ege'nin Kalbi markasının ve işletmenin kurucusu Şahin Turan, altın madalyayı Türkiye'ye getirmekten gurur duyduklarını belirterek, "Bundan sonraki hedefimiz kalitemizi sürekli kılarak daha fazla uluslararası yarışmada başarılarımızı sürdürmek olacak" diyor. Halen Türkiye'de online pazarlar ve seçkin mağazalarda bulunan Ege'nin Kalbi ürünleri, yurtdışına da ihraç ediliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.