700 Türk markasını Azerbaycan pazarına açtı

250’yi aşkın Türk perakende şirketinin 700’e yakın markasını e-ticaret ile Azerbaycan'a açan Brendfoni, Alışverişin Yeni Mevsimi kampanyasıyla rekor kırdı.
29.10.2021 13:54 GÜNCELLEME : 29.10.2021 13:54

Perakende sektörünün Türkiye ile Azerbaycan arasındaki e-ihracat köprüsü olan Brendfoni, Türkiye'den Azerbaycan'a olan e-ticaret oranının bir önceki aya göre yüzde 600 oranında rekor bir artış gösterdiğini açıkladı. Konuya ilişkin açıklama yapan Brendfoni İş Geliştirme Direktörü Nicat Ahmadov; "250'yi aşkın Türk perakende şirketinin 700'e yakın markasını Alışverişin Yeni Mevsimi sloganı ile başlatmış olduğumuz reklam kampanyasıyla Azerbaycan'da satış rekorlarıyla tanıştırmanın heyecanını yaşıyoruz. E-ticaret odağında Azerbaycan'da bir ilk olması nedeniyle tüketiciler bu kampanyayı heyecan ve şaşkınlıkla karşıladı. Yoğun ilgi gösteren müşterilerimizin ilk geri dönüşleri bizi gerçek anlamda memnun etti bunu da rakamlarda açıkça görebiliyoruz. Eylül ayındaki satış performans rakamlarına baktığımız zaman bir önceki aya göre siparişlerde yüzde 600 ciroda ise yüzde 200 bir artış gerçekleşmiş oldu" dedi.

Türkiye'nin e-ihracat odağındaki en önemli markalarından bir haline gelen Brendfoni tarafından hayata geçirilen Azerbaycan'ın ilk pazaryeri ve e-ticaret odaklı reklam kampanyası büyük bir satış rekoruna imza attı. "Alışverişin Yeni Mevsimi" sloganı ile başlatılan reklam kampanyası dijital ve geleneksel iletişim kanallarında eylül ayının ilk haftası itibarı ile Azerbaycan'da hayata geçti. Şirketin yaptığı değerlendirmeye göre eylül ayındaki satış rakamlarının bir önceki aya göre yüzde 600 oranında büyüdüğü ortaya çıktı.

Ahmadov, "Müşterilerimizin ilk geri dönüşleri bizi gerçek anlamda memnun etti ki bunu rakamlarla yansıtacak olursak, kampanya sürecinde şu ana kadar yaklaşık 9,5 milyon tüketiciye dokunduk. 250'yi aşkın Türk perakende şirketinin 700'e yakın markasını içeren eylül ayındaki satış performans rakamlarına baktığımız zaman bir önceki aya göre siparişlerde yüzde 600 ciroda ise yüzde 200'lük bir artış gerçekleşmiş oldu. Yapılan son araştırmalar Azerbaycan müşterisinin yüzde 80'inin artık online alışverişlerini aracısız tamamlamayı tercih ettiklerini ve bu oranın hızla artmaya devam ettiğini ortaya çıkardı. Bütün bunları göz önünde bulundurduğumuz zaman bölge müşterisinin Brendfoni gibi bir çözümü beklediğini ve pazarın buna tam anlamı ile hazır olduğunu söylemek mümkün" dedi.

BİZE ULAŞIN