Radisson'un hedefi: Türkiye’de 50 otel, 7 bin 500 oda

Radisson Hotel Group, 2025 yılına kadar Türkiye'de 50 otele ulaşma yolunda ilerliyor. Grup, Türkiye'de 2025 yılına kadar 7 bin 500 oda hedefine ulaşacak.
14.12.2021 14:58 GÜNCELLEME : 14.12.2021 14:58

Radisson Hotel Group, 2025 yılına kadar Türkiye'de 50 otele ulaşma yolunda ilerliyor. Global otel gruplarından Radisson Hotel Group, sene başından şimdiye kadar altı yeni otel anlaşması yaparak Türkiye'deki genişleme hedefinde yeni bir kilometre taşı belirledi. Grup, Türkiye'de 2025 yılına kadar 50 otele ve 7 bin 500 oda hedefine ulaşacak.

Radisson Hotel Group kısa bir süre önce Bodrum'da ilk Radisson Collection Hotel'in açılışını yaptı ve Radisson Hotel İzmir Aliağa'nın da açılmasıyla birlikte İzmir'deki varlığını daha da genişletti. Grup ayrıca, Aralık 2021'de Türkiye'deki ilk kayak oteli ve kayak pistlerine en yakın konumda yer alan Radisson Blu Hotel Mount Erciyes'i açacak.

Radisson Hotel Group, 20 yılda Türkiye'deki tek bir otelden bugün ülke çapında 10'dan fazla şehirde faaliyette ve yapım aşamasında 35 otele ulaşarak portföyünü büyük oranda genişletti. Yeni açılan otellere ilave olarak, Grubun Bursa'da yapımı devam eden bir Radisson oteli, tamamı gelecek yıl İstanbul'da açılacak ve Grubun İstanbul'daki en büyük marka olarak lider konumunu sağlamlaştıracak iki rezidans projesi dahil olmak üzere dört yeni oteli bulunuyor. Grup, ayrıca İzmir'de ve Türkiye genelinde yeni sanayi bölgelerinde genişlemeyi planlıyor.

"Net hedef belirledik"

Radisson Hotel Group Afrika ve Türkiye Geliştirme Başkan Yardımcısı Ramsay Rankoussi şu açıklamayı yaptı: "Türkiye'de orta ölçekli markamız Park Inn by Radisson'dan, kısa süre önce tanıtımı yapılan Radisson markasına, Avrupa'nın en büyük üst segment markası olarak konumunu pekiştiren Radisson Blu'ya kadar birçok markamıza ait faaliyette ve yapım aşamasında olan 35 otelimiz bulunuyor. Ayrıca, bu sene Bodrum'da lüks segmentteki ilk Radisson Collection otelimizi açtık. 2025 yılına kadar faaliyette ve yapım aşamasında 50'den fazla otele ulaşmak için net bir hedef belirledik ve şimdi Radisson Blu'nun İstanbul'un lider üst segment markası konumunu daha da güçlendirmek için Türkiye'deki büyüme çalışmalarımızı hızlandırıyoruz. Bu yeni hedefle, Türkiye çok yakında EMEA genelinde lider pazarlarımızdan biri haline gelecek."

Bağımsız otel sahiplerinin daha fazla marka görünürlüğü ve güveni kazanma ihtiyacına yanıt olarak grup, geçtiğimiz yıl bağımsız otellere, yerel ve bölgesel zincirlere küresel Radisson Hotel Group platformunun bir parçası olma fırsatı sunan yeni bir dönüşüm markası olan Radisson Individuals'ın lansmanını yapmıştı. 2022 yılının ilk yarısında Radisson Individual markası Türkiye'de kapılarını açacak.

BİZE ULAŞIN