Anker Türkiye cirosunu 2 katına çıkardı

GİRİŞ TARİHİ: 24.02.2022 GİRİŞ TARİHİ: 13:15 SON GÜNCELLEME: 24.02.2022 13:15
Anker Türkiye, son iki yılda cirosunu 2 katına çıkarmayı başardı ve tüketici elektroniği pazarının en hızlı çıkışını yakalayan markalardan biri oldu.

Anker Türkiye, gerçekleştirdiği yatırımlar ve pazara sunduğu yeniliklerle son iki yılda cirosunu 2 katına çıkarmayı başardı ve tüketici elektroniği pazarının en hızlı çıkışını yakalayan markalardan biri konumuna geldi. 2022 yılında da satış rakamını yüzde 50 oranında büyütmeyi hedefleyen teknoloji şirketi, Türkiye'deki yatırımlarına devam edecek.

Anker Türkiye, İsrail ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Bodur, şirketin 2021 Türkiye sonuçlarını açıkladı.

Türkiye'deki herkesi Anker teknolojisi ve kalitesi ile bir araya getirmek misyonuyla hareket eden Anker, yeni ve gelişmiş teknolojilerle müşterilerin yaşamlarının her anına konfor ve değer katarak anları gönüllerince yaşamaları için yanlarında olmaya devam ediyor. Bu anlayış ve hedef doğrultusunda Türkiye'de en hızlı büyüyen şirketlerden biri olmayı başaran Anker, bugün kendi web sitesi, e-ticaret siteleri ve 850 mağazayı aşan satış noktasıyla; Soundcore, Eufy ve Nebula kategori markalarıyla kullanıcılarını memnun etmeyi başarıyor. Anker, 2022 yılında da büyüme ivmesini sürdürerek, kullanıcılarının talep ve ihtiyaçları doğrultusunda son teknoloji ürünleri Türkiye pazarına sunmayı hedefliyor. Yeni teknolojiler, yatırım alanları ve projelerle birlikte satış oranını da artırmayı planlayan Anker, 2022 yılında yüzde 50 oranında büyümeyi amaçlıyor.

"2022 yılında iki farklı kategoride portföyümüze yeni ürünler eklenecek"

Hem ülke olarak hem de şirket olarak zorlu bir yılı başarıyla geride bıraktıklarını açıklayan Anker Türkiye, İsrail ve Orta Asya Ülke Müdürü Cem Bodur, 2021 yılıyla ve gelecek planlamalarıyla ilgili şu açıklamalarda bulundu: "Pandeminin etkilerinin devam ettiği 2021 yılı, hem ülkemiz adına hem de tüm dünya adına zorlu geçmiş olsa da bu dönemde de Anker olarak büyüme ivmemizi sürdürmeyi başardık. Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini göz önünde bulundurarak piyasaya sunduğumuz ürünlerle kullanıcılarımızla buluşmaya devam ettik. Hız kesmediğimiz faaliyetlerimiz sayesinde hedeflediğimiz ciromuzu son iki yılda 2 katına çıkarak pazar payımızı ve kârlılığımızı artırdık. Bu başarımız ürün gruplarımızın müşterilerimizin beklentilerini aşmasıyla açıklanabilir. Örneğin çok sevilen ürün gruplarımızdan çok yönlü tanışabilir projeksiyon cihazlarımızı piyasaya sunduğumuz Nebula kategorimizde yüzde 50'ye varan bir pazar payına sahibiz. Tüm dünyada pek çok başarıya imza atmış şarj ürünlerimizde ve sektörde ürün çeşitliliğinin ve rekabetin yoğun olduğu kulaklık, hoparlör gibi ürünlerimizin dahil olduğu Soundcore kategorimizde ise yüzde 10'luk bir pazar payına sahibiz. Bu rakamlar her geçen gün daha da artıyor. 2022 yılında ürün portföyümüze elektrikli bisiklet ve 3D yazıcılar dahil olacak. Bu sayede geniş ürün yelpazemizle, önümüzdeki yıl planladığımız yatırımlarla ve projelerle kullanıcılarımızın talep ve ihtiyaçlarını karşılayarak büyümeye devam edeceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.