Skin Vibes büyümeye devam ediyor

GİRİŞ TARİHİ: 10.06.2025 GİRİŞ TARİHİ: 11:07 SON GÜNCELLEME: 10.06.2025 11:07
Türkiye merkezli dermo kozmetik markası Skin Vibes, Talu İlaç güvencesiyle güzellik ve cilt bakımında bilimsel yaklaşımı benimseyerek sektörde güçlü oyuncularından biri haline geldi.

AR-GE yatırımları, dijital dönüşüm odaklı e-ticaret stratejileri ve yenilikçi ürünleriyle kısa sürede önemli bir büyüme ivmesi yakalayan Skin Vibes, hem iç pazarda hem de ihracatta potansiyel vaat ediyor.

Skinvibes, Türkiye'de dermo-kozmetik alanındaki AR-GE yatırımlarını artırarak sektöre yön veren markalar arasında yer almayı hedefliyor. Skin Vibes Genel Müdürü Mert Talu, 12 aylık süreçte yeni ürün lansmanları ve dijital pazarlama yatırımlarıyla markanın değerlemesinde yüzde 50'ye varan bir büyüme öngördüklerini belirtiyor: "Önümüzdeki dönemde Avrupa ve Orta Doğu pazarlarına açılmayı planlıyoruz. İlk etapta stratejik hedef olarak ihracat ve uluslararası pazar vizyonumuzu Almanya ve BAE olarak belirledik". Skin Vibes, bu atılımlarla Türkiye'nin kozmetik ihracatında yeni bir oyuncunun yükselişini simgeleyen önemli bir marka olmayı hedefliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.