Evcil hayvan sigortasına ilgi yoğun

GİRİŞ TARİHİ: 10.04.2022 GİRİŞ TARİHİ: 14:21 SON GÜNCELLEME: 11.04.2022 00:00
Değişen tüketici ihtiyaçları yeni sigorta hizmetlerinin doğmasına yol açtı. Pandemiyle beraber ortaya çıkan evcil hayvan sigortası, hayvan severlerden yoğun ilgi görmeye başladı.

Hızla değişen dünya koşulları nedeniyle sigorta ihtiyaçlarının farklılaşması ve tüketicilerin hızlı, kolay ve anlaşılır çözümleri daha fazla tercih etmeye başlamasıyla dijital sigortacılık platformlarına olan ilgi arttı. Yeni ihtiyaçlar yeni sigorta hizmetlerini de berberinde getiriyor. Bunlardan biri de evcil hayvan sigortası. Evcil hayvan sigortasının pandemiyle beraber büyük ilgi görmeye başladığını ifade eden Sigortaladım.com Genel Müdür Yardımcısı Orçun Kızıltepe, "2020'de 66,5 milyar dolar olan evcil hayvan pazarının 2027 yılına kadar 350 milyar doları aşacağı tahmin ediliyor. Türkiye'de ise toplam 21 milyon hane bulunuyor. Bunların yüzde 20'si kedi, yüzde 6'sı ise köpek sahibi. Evcil hayvan sahiplerinin, yüksek tedavi ücretleri nedeniyle hayvanlarını tedavi ettirmekte zorlanmaya başladığını görüyoruz. Bu ihtiyaca odaklandık. pet11 ve Zurich Sigorta ile birlikte pet11 Evcil Hayvan Sigortası hizmetini hayata geçirdik. Evcil hayvan sahiplerinden yoğun ilgi gördük. Bugün benzer birçok evcil hayvan sigortası sadece acil durumlarda devreye girerken, bizim sunduğumuz pet11 Evcil Hayvan Sigortası, karşılaşılabilecek pek çok sağlık sorununun tedavisini kapsıyor. Sigorta, özenle seçilmiş anlaşmalı veteriner kliniği ağında veya istenen herhangi bir veteriner kliniğinde, sadece katılım payı ödenerek, kedi ve köpeğin tedavisinin yaptırılmasını sağlıyor" dedi.

"Dijitalleşmeyle sigortacılık sektörü de ivme kazandı"

Dijitalleşmeyle sigortacılık sektörü de ivme kazandığına işaret eden Kızıltepe, "2020 yılına kıyasla 2021 yılında prim üretimi hayatdışı branşlarda yüzde 28.5 artışla 87.6 milyar lira, hayat branşında yüzde 22.8 artışla 17.7 milyar lira ve toplamda yüzde 27.5 artışla 105.3 milyar lira oldu. Zor bir yılı geride bırakmakla birlikte 2022'de de sigorta sektöründe reel büyüme bekliyoruz. sigortaladım.com olarak 2022 yılında da tüketiciye sigortayla ilgili en doğru bilgileri sağlamaya ve sektörü geliştirmeye devam edeceğiz. Sektörün gelecekte 'dijitalleşme' başlığı altında daha da büyüyeceğini görüyoruz. Geçtiğimiz yıl, Türkiye'de internet üzerinden sigorta satışı önemli ölçüde artış gösterdi. Dijital sigortacılıkta sigorta poliçelerinin satışının en önemli bölümünü müşterilerin satış öncesi sigorta poliçesini araştırma ve seçim aşamaları oluşturuyor. Türkiye'de dijital sigortacılık hızlı bir şekilde gelişirken web sitesi ziyaretçi rakamlarımızın da bu doğrultuda son 3 yılda yüzde 800'ün üzerinde büyüdüğünü söyleyebiliriz. 1 milyonun üzerinde müşteriye hizmet veren dijital bir sigorta platformu olarak dijitalleşmeyi önemsiyor, uçtan uca tüm müşteri deneyim süreçlerimizde kullanıyor ve altyapılarımızda da tüm dijital yeniliklerle entegre olarak çalışıyoruz" diye konuştu.

"Artık tüketiciler hızlı ve kolayçözümleri tercih ediyor"

Dijital sigortacılığın gelişen bir alan olduğunu belirten sigortaladım.com Pazarlama Direktörü İzzet Özveren ise şunları aktardı: "Pandemiyle birlikte hızla değişen koşullara bağlı olarak sigorta ihtiyaçları da farklılaştı. Tüketiciler artık hızlı, kolay ve anlaşılır çözümleri tercih etmeye başladı. Dolayısıyla giderek dijitalleşen bir dünyada sektörün daha müşteri odaklı hale gelmesi ve müşteri deneyimini iyileştirmesi bir zorunluluk haline geldi. Şirketler, dijital pazarda rekabet edebilmek için mevcut süreçlere dijital teknolojileri entegre etmelerini sağlayacak iyi bir stratejiye ve rakiplerinden ayrışacak ürün ve hizmetlere ihtiyaç duyuyor. Şirketimiz ortaklarından Doğuş Teknoloji'nin de desteği ile hâlihazırda kullandığımız yapay zeka teknolojisini hem müşterilerimiz için kişiselleştirilmiş hizmet ve ürünleri ayrıştırmak için kullanıyoruz hem de bu teknolojiyle sektörde fark yaratmaya odaklanıyoruz."

"Ücretsiz egzoz emisyon ölçümü kampanyamızı sürdürüyoruz"

Tüketici davranış ve ihtiyaçlarını düzenli olarak araştırarak kendilerine yol haritası ve müşterilere sunulabilecek ek faydaları belirlediklerini söyleyen Özveren, "İnternetten sigorta satın alımlarında vazgeçilmez iki unsurun platformların sundukları ek faydalar ve markaya olan güven olduğunu gördük. Bu kapsamda birçok işbirliği yaparak hediye çeki, ücretsiz kullanım hakları gibi farklı kampanyalar ve özel avantajları da onlar için bulup bir araya getirmeye devam ediyoruz. Son dönemde sektörümüzdeki en anlamlı ve en katma değerli hizmetimiz, ücretsiz Egzoz Emisyon Ölçümü oldu. Türkiye'de araç sahiplerini bilinçli bir sürücü olma yolunda desteklemek ve çevreye zarar vermeyen, daha yeşil bir trafik oluşturmak için başlattığımız kampanya kapsamında zorunlu trafik sigortasını sigortaladım.com'dan satın alanlar, bir yıl süresince TÜVTÜRK muayene istasyonunda, poliçelerinde yer alan plaka bilgisini vererek egzoz ölçümlerini ücretsiz bir şekilde yaptırabiliyorlar" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.