Ülker’den Kurban Bayramı’na özel lezzetler

GİRİŞ TARİHİ: 04.06.2025 GİRİŞ TARİHİ: 10:35 SON GÜNCELLEME: 04.06.2025 10:35
Ülker, inovasyonla zenginleştirdiği 71 çikolata ve şekerleme ürünüyle Kurban Bayramı’nda da tüketicilerle buluşuyor.

Türkiye'nin lider gıda markası Ülker, Kurban Bayramı'nı 36 çeşit çikolata ve 35 çeşit şekerleme ile karşılıyor. Hem ikramlık hem de hediyelik olarak hazırlanan ürünler, yenilenen ambalajları ve dikkat çeken lezzetleriyle raflardaki yerini aldı.

Kabakçı: Geçtiğimiz Ramazan Bayramı'nda +3,6 puanlık artışla %36,2 ciro payına ulaşarak liderliğimizi pekiştirdik.

Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO) Mustafa Kabakçı, geçmişten bugüne her bayramı yeniliklerle karşıladıklarını vurguladı. 2025 Ramazan Bayramı IPSOS HTP pazar verilerine göre hem ciro hem de tonajda hediyelik ve ikramlık çikolata-şekerleme pazarında lider olduklarını ifade eden Kabakçı şöyle konuştu:

"Geçtiğimiz Ramazan Bayramı'nda Türkiye'de hediyelik ve ikramlık çikolata ile şekerleme pazarı ciroda 6.8 milyar TL, tonajda ise 22 bin ton olarak gerçekleşti. Ülker olarak bu pazarda yüzde %36,2 ciro payımızla öncü olmaktan mutluluk duyuyor ve tüketicilerimize bizi tercih ettiklerinden dolayı teşekkür ediyoruz. Bayramda sevdikleriyle lezzetli anlar paylaşmak isteyenler, bu yıl da dijital satış kanalları üzerinden kolayca alışveriş yapabilecek."

"Çıtır Kadayıf ve Bütün Antep Fıstıklı" Ülker Ece raflarda
Kadayıf ve Antep fıstıklı çikolata trendinden ilham alınarak hazırlanan ve Ramazan Bayramı'nda rağbet gören "Çıtır Kadayıf ve Bütün Antep Fıstıklı" sütlü çikolata, bu bayramda da Ülker Ece etiketiyle tüketiciyle buluşuyor. Mevcut "Bisküvili" ve "Fındıklı" sütlü draje çeşitlerine "Bitter Çikolata Kaplı Tuzlu Badem" ve "Vişneli Bitter" gibi seçenekler de ekleyen Ülker, atıştırmalıkta farklılık arayanlara farklı bir alternatif sunuyor. Hediyelik olarak hazırlanan Ülker Buklet Sütlü Bitter ise 420 gramlık özel kutusuyla tüketicilerle buluşuyor. Fındık kremalı dolgulu, sütlü ve beyaz çikolatalı deniz kabuğu şeklindeki Ülker Select ise kendinden ipli, zarif kutu tasarımıyla dikkat çekiyor.

Bayrama özel: "Gazoz" aromalı bonbon dolgulu şekerleme
Ülker, şekerleme kategorisinde de yeni tatlarla Kurban Bayramı'na da renk katıyor. Yeni "Bonbon Extra" serisinde yer alan "Gazoz" aromalı dolgulu şekerleme, Ülker'in bayram lezzetleri arasında yer alıyor. Serinin diğer iki yeni aroması olan Mango&Şeftali ve Limonata&Orman meyveleri de bu bayramın en dikkat çekici ürünleri arasında bulunuyor.

Ülker'in meyve aromalı yumuşak şekerlemesi Lokumcuk ise limon, elma, mandalina ve böğürtlen karışımından oluşan içeriğiyle bu kez 600 gramlık hediyelik kutusuyla raflarda…

İkramlık Çikolata- Şekerleme hakkında tüketicilere tavsiyeler:

  • Bayramlık çikolata ve şekerlemelerin saklama koşulları da çok önemli. İkramlık şekerlemelerin 30 derecenin altında, oda şartlarında, güneş görmeyen serin ortamda saklanması gerekiyor.
  • Çikolata ambalajı ürünün nefasetini koruması ve yeme deneyimi açısından önemli bir unsur. Ambalaj ürünü çok iyi kapatmalı ve sarmalı, hava ve ışığa maruz kalmasını engellemeli.
  • Çikolatada bulunan kakao yağı çok özel ve hassas kristal bir yapıya sahip, bu yüzden 18-22 derecede serin, sıcak ve nemden uzak bir ortamda saklanması önemli. Buzdolabında muhafaza edilmemelidir.

2025 yılı Ramazan Bayramı Hediyelik & İkramlık Çikolata ve Şekerleme Tüketim Dağılımı

Çikolata Tüketimi

  • Marmara Bölgesi – %32 ile birinci sırada.
  • İç Anadolu Bölgesi – %18 ile ikinci sırada.
  • Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgeleri – %17 ile üçüncü sırada.

Şekerleme Tüketimi

  • Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgeleri – %30 ile birinci sırada.
  • Marmara Bölgesi – %24 ile ikinci sırada.
  • İç Anadolu Bölgesi – %16 ile üçüncü sırada.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.